• loyalty@samdam.ro
  • Livrare gratuita

Termeni si conditii

 

PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESARA CITIREA SI ACCEPTAREA IN TOTALITATE A ACESTOR TERMENI SI CONDITII. VIZITAREA IN CONTINUARE A ACESTUI SITE CONFIRMA SI PREZUMA IN MOD ABSOLUT ACORDUL SI ACCEPTAREA NECONDITIONATA A ACESTOR TERMENI SI CONDITII. SERVICIILE PE CARE ACEST SITE LE FURNIZEAZA SUNT REZERVATE PERSOANELOR CU CAPACITATEA JURIDICA DEPLINA.

Platforma Samdam Loyalty

Platforma Samdam Loyalty reprezinta un instrument integrat de gestionare a campaniilor si programelor de motivare si recompensare a angajatilor si a partenerilor de afaceri. In consecinta, serviciile oferite de Platforma Samdam Loyalty (“Serviciile”) se adreseaza in special intreprinderilor, dar pot fi accesate si de persoanele fizice care desfasoara o activitate economica. Subscrierea de Servicii este limitata teritorial la clientii stabiliti in Romania.

Accesul pe Platforma Samdam Loyalty

Accesul pe Platforma Samdam Loyalty este conditionat de crearea unui cont de utilizator-client („Contul de Client”), prin completarea si transmiterea tuturor informatiilor solicitate de sistem si plata contravalorii Serviciilor contractate, dupa caz.

Beneficiarii vor putea primi Puncte de la Client in Contul de Beneficiar imediat dupa incarcarea acestora in sistem, dar nu le vor putea utiliza prin plasarea de comenzi pentru bunuri in magazinul on-line dedicat decat daca, in prealabil, vor fi completat, transmis si/sau confirmat in Platforma Samdam Loyalty toate datele de identificare solicitate de sistem.    

Fiecare Client si respectiv Beneficiar este singur responsabil cu privire la datele incarcate in sistem si garanteaza ca au dreptul sa prelucreze datele cu caracter personal introduse, inclusiv prin transmiterea acestora catre Samdam Loyalty si parteneri. Fiecare Client si respectiv Beneficiar este de asemenea responsabil pentru pastrarea confidentialitatii datelor de acces in Contul de Client si respectiv in Subcontul de Beneficiar si este de acord sa isi asume, prin utilizarea Platformei Samdam Loyalty, intreaga responsabilitate pentru toate activitatile efectuate din contul sau de utilizator, creat pe Platforma.

Samdam Loyalty isi rezerva dreptul de a solicita documente necesare procesarii comenzilor plasate pe Platforma Samdam Loyalty, cum ar fi, dar fara a se limita la: actul de identitate (pentru persoane fizice) sau extras de registru eliberat de Registrul Comerțului (pentru persoane juridice), certificat de inregistrare in scopuri de TVA.

Samdam Loyalty isi rezerva dreptul de a refuza accesul unor utilizatori (Clienti, actuali sau potentiali, sau Beneficiari) la o parte sau la toate funcţiile Platformei Samdam Loyalty, precum si de a restrictiona procesarea si/sau livrarea unei comenzi in cazul in care exista suspiciuni de frauda din partea utilizatorilor respectivi sau daca acestia au un comportament de natura sa prejudicieze interesele Samdam Loyalty.

Punctele Samdam Loyalty

Punctele Samdam Loyalty reprezinta cupoane valorice emise de catre Samdam Loyalty, la cererea si in contul Clientului, conform planului subscris de acesta si care pot fi utilizate pentru achizitia de bunuri din magazinul on-line dedicat din Platforma Samdam Loyalty.

Valoarea de achizitie a unui Punct Samdam Loyalty este cuprinsa intre 1 RON + TVA  si 1,69 RON + TVA, in functie de planul subscris, iar valoarea de schimb a acestuia in magazinul on-line este de 1 RON. Plata Punctelor Samdam Loyalty se va face in lei.  

Punctele Samdam Loyalty pot fi utilizate numai pentru achizitia de bunuri din magazinul on-line al Platformei Samdam Loyalty. Punctele Samdam Loyalty nu pot fi transferate, preschimbate si nici rascumparate, nici în perioada de valabilitate, nici dupa expirarea acesteia.

Punctele Samdam Loyalty achizitionate de pe Platforma Samdam Loyalty pot fi utilizate numai pe perioada lor de valabilitate exclusiv on-line si numai in cadrul platformei Samdam Loyalty, pentru achizitionarea de bunuri din magazinul on-line.

Punctele Samdam Loyalty sunt valabile 12 luni din momentul achizitionarii. Data de expirare va fi mentionata in Subcontul de Beneficiar, distinct pentru fiecare alocare de cupoane.

Punctele Samdam Loyalty pot fi achizitionate numai de catre Client  si vor fi alocate numai catre Beneficiarii predefiniti in sistem.

 

Achizitia de Servicii de catre Clienti. Plata on-line

Serviciile existente pe Platforma Samdam Loyalty pot fi achizitionate si platite de catre Clienti offline – prin ordin de plata emis de Client, pe baza unei facturi emise de Samdam Loyalty sau on-line. Aceste reguli se aplica atat pentru subscrierea unui plan tarifar initial, cat si pentru achizitia, in cadrul planului ales, a Punctelor Samdam Loyalty.

Valoarea de achizitie a unui Punct Samdam Loyalty este cea afisata in Platforma Samdam Loyalty si difera in functie de planul subscris. Valoarea de schimb a unui Punct Samdam Loyalty in magazinul on-line este stabilita in lei (1 punct = 1 RON) si este afisata in Platforma Samdam Loyalty. Plata Punctelor Samdam Loyalty se va face in lei.

Pentru persoanele juridice inregistrate in scopuri de TVA, atunci cand este cazul, se va aplica procedura de taxare inversa, in conformitate cu legislatia fiscala in vigoare.

Platile efectuate online cu cardul, se vor face prin intermediul solutiilor de plata online oferite de catre un tert partener autorizat. In prezent, partenerul nostru este EuroPayment Services s.r.l.  In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de persoane neautorizate va informam ca EuroPayment Services s.r.l. garanteaza securitatea sistemelor informatice.

Informatiile privind datele cardului bancar (tip card, numar de card, data expirarii, CVV2, etc.) nu vor fi transferate sau stocate pe serverele Samdam Loyalty si nici pe serverele EuroPayment Services s.r.l. Datele legate de cardul dumneavoastra sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard.

Folosind sistemele "Verified By Visa" şi/sau "MasterCard SecureCode", deţinătorul de card are posibilitatea de a-şi defini o parolă personală care îi va confirma identitatea şi proteja datele cardului împotriva folosirii lor frauduloase pe Internet. In acest caz, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea codului/parolei secrete, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

Samdam Loyalty poate anula orice comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Samdam Loyalty;
  • datele furnizate de catre Client, pe Platforma Samdam Loyalty sunt incomplete si/sau incorecte.

Clientul intelege ca orice achizitie de Servicii realizata pe Platforma Samdam Loyalty este definitiva si irevocabila, fara posibilitatea denuntarii unilaterale de catre Client, dreptul de retragere nefiind aplicabil acestor achizitii.

 

Magazinul on-line

Oferta de bunuri afisata la un moment dat in magazinul on-line al Platformei Samdam Loyalty si implicit din domeniul sau subdomeniul Clientului nu are caracter angajant pentru Samdam Loyalty putand fi modificata in orice moment de catre Samdam Loyalty.

Pentru motive justificate (e.g. lipsa stoc, indisponibilitate produs), Samdam Loyalty isi rezerva dreptul de a modifica chiar si cantitatea de bunuri din comanda Beneficiarului sau chiar de a refuza total sau partial comanda. In acest caz, Samdam Loyalty va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail atasata Subcontului de Beneficiar si va credita contul Beneficiarului cu numarul de Puncte Samdam Loyalty aferente bunurilor refuzate la livrare in termen de maxim 7 zile de la notificarea Beneficiarului.

Livrarea unui bun comandat de catre Beneficiar in schimbul Punctelor Samdam Loyalty dobandite devine angajanta pentru Samdam Loyalty numai in momentul in care Beneficiarul care in prealabil a lansat o comanda primeste un e-mail prin care se confirma predarea produsului catre curier, moment la care se considera incheiat contractul dintre Samdam Loyalty si Beneficiar. Orice alte notificari primite de catre Beneficiar, dupa efectuarea comenzii au rol doar de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii.

Contractul intervenit intre Samdam Loyalty si Beneficiar va include documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Samdam Loyalty pe Platforma Samdam Loyalty, inclusiv acesti Termeni si Conditii. In completarea acestora, daca exista, Samdam Loyalty va transmite si certificatul de garantie emis de catre furnizorul bunurilor comandate si livrate.

Clientul se obliga sa preia intocmai in domeniul sau subdomeniul dedicat, direct sau prin referinta cu link activ, politica de vanzarea a Samdam Loyalty, astfel cum este aceasta continuta si detaliata de acesti Termeni si Conditii, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice alte declaratii si garantii oferite Beneficiarilor de catre Client pe domeniul sau subdomeniul dedicat nu sunt opozabile si nici angajante pentru Samdam Loyalty.

Comanda de bunuri din magazinul on-line

Beneficiarul poate efectua comenzi din magazinul on-line dedicat, prin adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, in limita Punctelor Samdam Loyalty detinute. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun va fi disponibil pentru achizitie si va fi livrat catre Beneficiar in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Comanda se considera efectuata numai daca aceasta este finalizata prin accesarea butonului „Finalizarea Comanda” si primirea unui mesaj de sistem de confirmare privind finalizarea/inregistrarea comenzii.

Prin finalizarea comenzii Beneficiarul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de preschimbarea a Punctelor Samdam Loyalty, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii. Samdam Loyalty isi rezerva dreptul de a anula orice comanda plasata de catre Beneficiar daca datele furnizate de catre acesta pe Platforma Samdam Loyalty sunt incomplete si/sau incorecte.

Beneficiarul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si a taxelor postale aferente returnarii bunurilor catre Samdam Loyalty, notificand intentia sa la adresa loyalty@samdam.ro.

Astfel, potrivit Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Beneficiarul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care Beneficiarul comandă printr-o singură comanda produse multiple care vor fi livrate separat

- ziua în care Beneficiarul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

 

Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezenta sectiune revine Beneficiarului.

In cazul exercitarii dreptului de retragere:

  • Beneficiarul va returna bunurile fara intarziere nejustificata în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere. Termenul este respectat daca bunul este returnat catre Samdam Loyalty inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • Beneficiarul raspunde in ceea ce priveşte diminuarea valorii bunurilor rezultate din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In consecinta, Beneficiarul este obligat sa returneze produsele in aceleasi conditii in care au fost primite, pe cat posibil in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse. In cazul in care produsele au fost folosite inaintea returnarii, Samdam Loyalty poate percepe o despagubire stabilita de la caz la caz, in functie de integralitatea produselor livrate, gradul de utilizare si/sau deteriorare produsului, despagubire care nu poate depasi contravaloarea produselor.
  • Samdam Loyalty va credita in Subcontul de Beneficiar Punctele aferente bunului/bunurilor returnate in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Samdam Loyalty de catre Beneficiar asupra deciziei sale de retragere din contract. Samdam Loyalty va putea amana creditarea Punctelor pana la primirea bunurilor returnate sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va considera data cea mai recenta).

Preturile din magazinul on-line

Preturile bunurilor din magazinul on-line al Platformei Samdam Loyalty sunt stabilite in Puncte si includ si costurile de livrare ale bunului pe teritoriul Romaniei.

Livrarea bunurilor

Livrarea bunurilor se va face in termen de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului prin curier, la adresa specificata de Beneficiar in comanda plasata.

In cazul in care comanda nu se poate livra, din motive independente de vointa Samdam Loyalty , ca de exemplu (dar fara a se limita la): (i) Beneficiarul nu poate fi contactat de catre curier, (ii) coletul nu se poate livra ca urma a unor amanari repetate ale Beneficiarului (max 3 amanari sunt acceptate), (iii) Beneficiarul refuza preluarea coletului, comanda va fi automat anulata, fara posibilitatea Beneficiarului de a solicita niciun fel de despagubiri in acest sens.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a bunului este transferat catre Beneficiar în momentul în care acesta intră in posesia fizica a Produsului.

Garantia legala a bunurilor

Bunurile achizitionate beneficiaza de garantie legala, conform legii, astfel cum este aplicata de fiecare producator in parte.

Produsele vor fi livrate insotite de factura de achizitie si, in masura in care exista, de certificatul de garantie emis de producator. Producatorul are obligaţia de a asigura service-ul postvanzare, in mod direct sau prin reprezentantii sai autorizati.

Modificarea Termenilor si Conditiilor

Samdam Loyalty isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza unilateral acesti Termeni si Conditii, fara niciun preaviz, prin simpla afisare a noii versiuni pe site-ul samdamloyalty.ro. In acest sens, orice utilizator este invitat sa acceseze cu regularitate Termenii si Conditiile,.

 

Inregistrare membru

Bine ai revenit, intra in cont !
Resetare parola

Cont Nou

Bine ai venit! Inregistreaza-te pentru a accesa toate informatiile Campaniei!


Vizualizati aici TERMENII ȘI CONDIȚIILE